WWW.WORLD-SATELLITE.NET
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pomoc

4 posters

Go down

Pomoc Empty Pomoc

Postaj by tica 12.09.07 15:27

Pozdrav svima,
Imam novi resiver Globo 7010A i kazu mi na nekim forumima da je to isto sto i yumatu IQ dali je to tacno,jer za ubacivanje softwera i kljuceva koristim isti sistem kao sto je i ovdje objasnjeno mada su mi pri kupovini dali neki drugi programcic tkz.AVupgrade ali nije islo,ali sad imam problem da kad god ubacim novi softwer svaki put moram ponovo istalirati motor i sve favorite ponovo selktovati,radim li nesto pogresno ili mogu jos nesto da uradim pa da mi samo odkljuca kanale a da drugo ostane kao sto je bilo. Unaprijed hvala,svaka pomoc je dobro dosla posto sam pocetnik u ovome.
Pozdrav:bounce: bounce bounce

tica
Members
Members

Broj postova : 2
Registration date : 12.09.2007

[Vrh] Go down

Pomoc Empty Re: Pomoc

Postaj by Svirac 12.09.07 20:30

Od tolikih resivera više ne znam šta je šta pa pogledaj koji softwer imaš u njemu i napiši ovdje šta piše. To možeš pogledat da odeš u menu - system information.

Pozdrav!!!

Svirac
Members
Members

Male Broj postova : 11
Registration date : 29.07.2007

[Vrh] Go down

Pomoc Empty Re: Pomoc

Postaj by tica 14.09.07 13:33

Kad sam kupio resiver koliko ja znam bio je truman EMU1.3.6.7.ako je to to sto mislis i kasnije sam ubacivao isti samo novije verzije ali sam jednom ubacivao i od IQ software i onda kad kad upalim resiver pokaze onu prvu sliku od IQ softwera i radi sve,samo je problem to sto sve ponovo moram instalirati i motor i kanale .A ovaj prodavac mi je dao taj AVupgrade i software truman_5119 house_emu.2.3.84.all,
ali kad to probam resiver uopste ne reaguje ili ja radim nesto pogresno,ali sve radim kako je on reko i kako je ovdje objasnjeno tako da mislim da je on pogrijesio.
Eto toliko i hvala na pomoci.
Pozdrav!!

tica
Members
Members

Broj postova : 2
Registration date : 12.09.2007

[Vrh] Go down